1. Ako sa môžem stať vaším klientom?
    Je to veľmi jednoduché. Stačí, ak nás kontaktujete telefonicky, prostredníctvom faxu alebo e-mailu a zadáte svoju požiadavku. O všetko ostatné sa postaráme.
  2. Aké druhy upratovania poskytujete?
    Zabezpečujeme generálne jednorázové aj pravidelné upratovania domácnosti a firemných priestorov, upratovanie pri sťahovaní, po maliaroch a stavbároch, upratovanie po oslavách a firemných večierkoch, tepovanie, umývanie okien ako aj ostatné domáce práce, ako sú pranie a žehlenie.
  3. Môžem si vybrať deň, kedy si prajem upratovanie vykonať?
    Samozrejme. Sami si vyberiete deň a čas, na kedy si chcete upratovanie objednať, ako aj jeho náročnosť, či periodicitu. Môže to byť aj niekoľko dní či týždňov vopred, podľa toho, ako Vám to najviac vyhovuje. V prípade, že potrebujete upratať, čo najskôr, je dôležité vedieť, že štandardné spracovanie a vybavenie objednávky (vrátane ohodnotenia) trvá v priemere 3 dni. Dôvodom je jej spracovanie v systéme, zabezpečenie relevantných pracovníkov. V prípade, že máte špecifické požiadavky na druh prác či pracovníkov, môže zrealizovanie trvať aj dlhšie.
  4. Aká je minimálna výška objednávky?
    Nie ste viazaní žiadnou minimálnou výškou objednávky. Vychádzajúc z našich skúseností, sme zaviedli pravidlá, že pri upratovaniach, kde sa platby odvíja od počtu hodín, nie od jednotlivých úkonov si účtujeme pri jednorázovom  upratovaní minimálny počet hodín 5, pri pravidelných upratovaniach sú to minimálne 3 hodiny týždenne alebo 4 hodiny mesačne.
  5. Ako môžem platiť?
    Faktúru môžete zaplatiť elektronickým prevodom na bankový účet, poštovou poukážkou alebo v hotovosti.
  6. Ako garantujete kvalitu svojich služieb?
    Naši pracovníci sú vyberaní na základe pohovorov, ktoré odhalia vhodnosť pracovníka na danú pozíciu. Požadujeme všetky základné údaje či referencie od predchádzajúcich zamestnávateľov. Pracovníci prechádzajú skúšobnou dobou, ako aj monitoringom. Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť (napr. ak náš pracovník nepríde na určené miesto v dohodnutý čas, nie ste spokojný s naším servisom či službou …) vybavíme na počkanie, prípadne v čo najkratšom možnom čase. V prípade akýchkoľvek otázok, nezrovnalostí či pripomienok nás bez váhania kontaktujte a my urobíme všetko pre vašu spokojnosť!
  7. Existujú nejaké reštrikcie a zákazy pri upratovaní?
    Áno, tak ako všade. Naši pracovníci nesmú čistiť vysoko hodnotné a delikátne veci bez predchádzajúceho zaškolenia a bez vášho súhlasu.
  8. Kto zabezpečuje čistiace prostriedky a vybavenie?
    Pri generálnom jednorázovom upratovaní zabezpečujeme čistiace prostriedky, ako aj vybavenie. Pri pravidelnom upratovaní máte možnosť rozhodnúť sa, či vám zabezpečíme čistiace prostriedky a vybavenie alebo si ich obstaráte sami. Dovoz vybavenia a techniky je spoplatnený paušálnou sumou 8 € v rámci Bratislavy. Náš personál je odborne vyškolený na prácu a aplikáciu s čistiacimi prostriedkami rôzneho druhu. Vychádzajúc z našich odborných skúsenosti je bezpečnejšie a efektívnejšie používať nami preverené čistiace prostriedky, aby sa dostavil maximálne efekt.
  9. Budem mať pri pravidelnom upratovaní vždy toho istého/tú istú pracovníka/pracovníčku?
    Samozrejme. Pre nás, ako aj pre Vás, je potešením, ak ste spokojný so zamestnancom, ktorý pre vás pravidelne realizuje upratovací servis. Ak nie ste spokojný, sme pripravení nájsť Vám iného pracovníka a splniť každú vašu požiadavku.
  10. Môžete mi poskytnúť referencie?
    Áno, samozrejme. Niektoré referencie od našich spokojných zákazníkov nájdete aj v sekcii Referencie. Ďalšie vám poskytneme na vyžiadanie.